01 februar 2010

Ny trøye!

Jeg har faktisk ikke fått satt meg ned og blogga dette før, men jeg skal altså kjøre for Lillehammer CK neste sesong. En kveld i november var det vel fikk jeg en telefon fra Kai Østvold som tilbød med å være med på laget. Forhistorien er at jeg hadde kommentert på Line Hoffs Facebook-status der hun hadde sagt at hun gledet seg til å kjøre for Lillehammer CK elite damer og jeg skreiv at hun var heldig som hadde et lag. Og vips, så ble jeg tatt opp som lærling, overgangsskjema blei fylt ut og sendt inn til NCF og boink! så var jeg blitt Lillehammer-rytter. I helga fikk jeg drakt, sånn at jeg skal ha ei LCK-drakt til når vi skal til Girona i vinterferien.

Kommentar til bildet: jeg ser at jeg har mer hår enn jeg var klar over, og at utelatt stylingproduktbruk gir ullhue. I tillegg ser jeg at min regel om å aldri ta bilder i blitzlys uten å ha pudra ansiktet er en god regel - en kan jo gudhjelpemeg speile seg i panna mi. Ellers fryder jeg meg litt over at Kalas-draktene fortsatt er trange over bicepsen min, og det er jo litt hyggelig!

4 kommentarer:

Unknown sa...

Lykke til med syklingen :)
- Didrik

Unknown sa...

Oi, jeg har vist en bruker...bloggen din vet at jeg heter Didrik "Andre" :O

Unknown sa...

Hey! Den trøyen er jo i favorittfarven min: Grønn! Lykke til fremover med syklingen Propellen! La oss håpe du blir "bikkja" på laget ;-)

Ellen sa...

Hansi: Jeg blir nok ikke det, jeg skal være sprinter, og vi er jo mer divaer enn "bikkjer"!

Didrik: Takk! Bruker har du forresten fordi du har bruker på Tidens elv, historiebloggen!