11 februar 2010

Irritasjonsmoment

Jeg klarer ikke å la være å irritere meg over folk som sitter på t-bane, buss, jernbanestasjon eller egentlig hva som helst annet offentlig og spiller sånn pipelydspill. Aaarrgghh! I dag var jeg så uheldig å prøve å lese min vampyrbok på t-banen til Ellingsrud, og uheldigvis hørtes det ut som om spillet den voksne mannen et par seter lenger borte spilte handlet om å røske hjerter ut av folk.

>Schluuuuuurrrpp! Splætt! Biiiiiiip!<

Det kan da ikke være så vanskelig å skjønne at øreplugger er det eneste vettuge når en skal spille slikt i all offentlighet???

2 kommentarer:

kvilelaus sa...

Nokre gonger kan ein seia ifrå.

Ellen sa...

Eg veit, men har eg eigentleg meir rett på stilla enn han har på musikken sin? Slike folk vil jo ikkje skjøne at dei er til bry, vil dei vel?