23 mars 2009

Årets første sykkeltur på asfalt!

I et anfall av våryr entusiasme dro Morphoen og jeg ut på sykkeltur på mandag. For å ikke "overdo it on the first day" (Monty Python-sitat forøvrig), dro jeg ikke lenger enn til enden av den fortsatt islagte Gjersjøen før jeg snudde. Jeg hadde den nye SheBeest-buksa, den lekre Castelli-jakka, ullsokker, tubetørkle, ulltrøye, sykkeltrøye og rompevennlig Assos-bukse. På bildet ser dere en islagt Gjersjøen i brakgrunnen, og en syklist som ser litt mellomfornøyd ut, noe som ene og alene skyldes at jeg hadde sola midt i trynet og måtte myse litt...

Det var utrolig deilig! Jeg kunne med fryd konstatere at Herregårdsveien ikke var så skrekkelig tung som jeg frykta, og med skrekk konstatere at det definitivt var is jeg kosta over på vei opp igjen mot Hvervenbukta! Og det var mer enn kaldt nok til at det var deilig å dusje da jeg kom inn igjen.

Jeg elsker den lille røde karbonkrabaten.

Ingen kommentarer: