11 februar 2009

Tristesse

Det er veldig høy misærefaktor i Stallerudveien nå. Skiforeningen melder om drømmeforhold i marka, sola skinner, det er 10 blå og Jokke og jeg drukner i vårt eget snørr. Dette minner om påsken 2003, dere vet, den drømmepåsken ingen har sett maken til verken før eller siden, da satt jeg inne på Niels Henrik Abels hus på Blindern og skrev ferdig hovedoppgaven min.

Hvis det er sant at det hjelper på immunforsvaret å være optimist, blir vel verken Jokke eller jeg friske før tidligst til påske. Jeg prøvde meg med å se noe positivt, og kom på at når jeg nå er sjuk så får jeg igjen for de 36% jeg betaler i skatt, men så minte Jokke meg på at de ville jeg fått igjen for om jeg hadde vært sjuk i møkkavær også, så nå er jeg bare muggen igjen. Dessuten betaler jeg uansett skatten min med glede etter den helikopterturen min i Lyngen i 2005.

Ingen kommentarer: