27 februar 2007

Busjdagen min!

Jeg hadde busjda i går, å de var morro! Først ble jeg vekt brutalt a Ellen som slepte meg ut a senga å de syns jeg kanskje var litt unødvendi på busjdan min. Men så viste de seg at Ellen hadde finni et busjdakort i posten på lørdag å at de var fra Jokke så hu hadde hollt de jømt får meg. De var et kjempefint kort me en fin tiger på!

Så sov jeg ganske mye får Ellen var på jobb å hadde mange timer å da er de ikke no gøj får meg på jobb. Så sov jeg da, menn jeg fikk me meg sola!

Når Ellen kom hjem så lagde vi mat å Ingri kom å vi spiste finnebiff. Å Ingri lurte på om jeg likte kakkao eller sjokkelade best! vi var nemli invetert til hu på sol å tigerfest på kvellen. Etter midda tokk Ellen meg me opp til Bommstahævven å så kjørte vi telemark ne. De var dritskummelt å kjempegøj får vi kjørte bare i lyse fra månen så vi tryna masse. En gang dælja jeg hue i jelmen til Ellen å de var ganske vonnt, menn de var mest moro. Føre var litt vekkslenne sa Ellen så de blei ganske mange jennomslag (jeg veit ikke va de er) som Ellen sa å da trynera.

På kvellen jikk vi bort til Ingri som hadde dekka på fint til oss. Jeg fikk de største kruse de rakk meg til haka å så lagda sjokkelade til meg. Å de var runnstykker med kjøtt å solboller me syltetøj å vi åt masse. Ellen klager over at hu fortsatt er mett å de er jeg å, menn er ikke de bra? De var veldi hyggli hoss Ingri å de var morro med bursjdafest!

I natt fikk jeg ligge i dunposen til Ellen me pelskantn runnt meg å de var deili. Jeg er me Ellen på jobb i dag får å kunne skrive blågg, å så fikk jeg se alle hilsnenene som folk hadde skrivi til meg i går.

Takk!

1 kommentar:

Unknown sa...

Tror du Tigern har lyst på Bolivia-tur i sommer (august)?