09 februar 2007

Gøj med blågg!




Å de er skikkeli gøj med blågg vor jeg bare kann skrive allt jeg vill å sånn! Eller i vert fall når Ellen ikke ser på hu er opptatt me å berge filer eller noe sånt fra den gammle pesen sin. I dag snør de masse både ovenfra og sidenlengsfra å de er kult, for da kann jeg kanskje få håppe fra vinndue og ut i snøen. De er ganske masse snø her nå å de snør enda.

I dag var jeg me Ellen i en time me engelsk. Jeg var litt bekymra først for atte de ikke skulle være hygglie, men de var snille mot meg. Ei av jentene lot meg paunse på Ellen - baklengs! De var gøj!

I kvell håper jeg at Ellen og jeg skal til fjells. De gøjeste er å sitte i hetta når vi kjører telemark eller brett, for da tryner Ellen masse å det er moro. Men ikke når jeg får greiner å sånn i ansiktet de er vonnt. De som åsså er litt domt er at når jeg blir våt så får jeg ikke ligge i senga til Ellen, da må jeg henge til tørk sånn som på bildet her. Det bildet er tatt da jeg måtte tørke etter at jeg gikk jennom isen på Gappo i fjor. Menn som du ser så var jeg blid for det!

Ingen kommentarer: