26 juni 2009

Thank you for your music!

Så var det over for The King of Pop, Michael Jackson døde i natt. En fantastisk låtskriver og danser med et bemerkelsesverdig liv og en merkverdig oppførsel har fått sitt endelikt. 50 år er ingen alder for ei gammel klokke, og det er sørgelig - jeg som så mange andre var veldig opptatt av Michael Jackson da jeg var tenåring, og han var og er et ikon for min generasjon. Jeg kjenner jeg blir litt lei meg, faktisk, men gleder meg over alle de fantastiske låtene han etterlater seg.

1 kommentar:

Unknown sa...

Trist - helt enig, men man må også se det humoristiske i dette dødsfallet; mannen var jo sykelig opptatt av helse. Han sa selv at han ønsket å bli verdens eldste menneste.

Han sov i oksygenkammer med spesialrenset luft, spiste kun økologisk mat - allerede et tiår før noen andre (bortsett fra noen hasjrøykende hippier da) visste hva det var og han gikk med munnbind for ikke i innånde virus og bakterier.

Det eneste han troligvis har glemt er å holde seg i god form. Det ser liksom ikke ut til at herr lunietunes Jacko har gjort noe for å holde kondisjonen eller muskelstyrken vedlike :-) Ironi på sitt beste.... synd, men sant!