12 august 2009

Speedo-forbud

Jeg trodde ikke mine egne øyne, men saken i Guardian er virkelig ikke datert 1. april, og i Alton Towers har de virkelig gått til det skritt å forby "Speedos"! Det er ikke familievennlig, nemlig, de små barna må skånes for slikt, og som det ikke var nok, så tilbyr parken voksing, slik at de samme små barna ikke skal måtte se noe så motbydelig, usivilisert og ja, naturlig, som kroppshår. Hva er det med skrekken for menneskekropp? Hva blir det neste? Påbudt tunika med empireskjæring på alle kvinner?

Jeg vil herved oppfordre alle menn til å finne fram Speedo'n, for som Caviar synger: No woman can resist a man who looks good in a Speedo.

3 kommentarer:

Inger Merete sa...

Men hva med alle mennene som ikke ser bra ut i speedo'n ...

Ellen sa...

...har man ikke så lyst til å se på. Men selv om det er mange mennesker som ifører seg plagg de virkelig ikke burde vært i nærheten av en gang, så innfører man jo ikke forbud mot klestypen for det? Haremsbukser for eksempel, det er tillatt, til tross for at alle ser ut som om de har driti på seg...

Guy sa...

Vi hadde en kjempediskusjon om dette under Danmarks treningsleir, hvor jeg var en av fåtall som støttet bruk av Speedos.
Rart og frustrerende at jentene kan ha på seg mindre og mindre svømmeplagg, mens gutta må ha på seg store baggy, pløsete svømmeshorts.
Jeg stiller opp i Speedo på neste demonstrasjon!