16 august 2009

Soppfrustrasjon

Jeg veit det er latterlig, og jeg veit at jeg nok en gang avslører at jeg er uvanlig konkurranseinnstilt, men lite er så fortærende som å finne folk på soppstedet sitt! Og særlig når en har latt småkantarellene stå for å vokse seg fine til en annen gang, for så å se at de går rett i annen dames gryte. Og når de andre uttaler at "vi bruker soppen vi, så her må dere ikke plukke", ja da er det krig. Krig, sa jeg. Dette kommer til å bli stygt.
Blogged with the Flock Browser

2 kommentarer:

Unknown sa...

Hm... du kan jo pusse ett stykk hissig tysker på disse kjerringene hvis gemyttene ikke skulle roe seg ;-)

Inger Merete sa...

Hvorfor i all verden viser det seg at alle vennene mine plutselig har egne soppsteder? Er det der dere henger hele tiden? Og snakker stygt om oss andre?