18 august 2009

Armstrong til byen

Jeg har tenkt meg ned til byen for å se på Oslo Grand Prix i morra, må jo heie på Hushovd. I den forbindelse har jeg vært inne på Kreftforeningens sider for å sjekke hva slags støttegaver og slikt man kan kjøpe, da. Når de orger til et gateløp i Oslo sentrum synes jeg det er rett og rimelig å støtte dem litt økonomisk også. Og da så jeg såklart at man kan kjøpe billetter til Armstrongs foredrag på torsdag. Ellen klikker seg videre, vet du. Og finner ut at for å høre historien om Lance Armstrong, som man forøvrig også kan lese gratis på hjemmesida hans, uten texansk aksent, må man altså ut med den nette sum av to og et halvt tusen kroner. Én time med Lance Armstrong koster altså det samme som en Assos-bukse!

Men buksa får jeg med hjem.

Nei, jeg tror Armstrong skal få holde sitt foredrag uten meg i salen, og så får jeg heller være litt ekstra blid mot de varslede bøssebærerne. Eller kanskje ei rosa t-trøye fra Nora Farah kunne vært noe?
Blogged with the Flock Browser

Ingen kommentarer: