01 juli 2009

Hardtrening med Frøy

På gårsdagens Frøy-trening klarte jeg på imponerende vis å bli frakjørt allerede før vi starta, opptatt som jeg var med å diskutere helgens ritt og transportplaner. Jeg gjorde et halvhjerta forsøk på å ta igjen den siste gruppa, men siden jeg egentlig ikke syntes det var så lurt å kjøre tempo til Nesodden for så å gå løs på bakketrening i Skrekkbakken, tenkte jeg at jeg like gjerne kunne kjøre litt spurttrening. Som tenkt så gjort. Ikke lenge etter kom Sven og Jan tråkkende, og jeg blei med dem tilbake. Så kjørte jeg to runder til med tre spurter og så trilla vi tilbake mot Hvervenbukta. Det var i bakken ned mot Hverven at Jan kom med det geniale forslaget at vi skulle trille ned til båthavna og bade. Vi var ikke så vanskelige å overtale, vi var ikke det. Under er det bilde av Sven og Jan, våte og fornøyde.Ellers ble jeg under svømmeturen til nærmeste bøye - et naturlig mål for folk med snev av konkurranseinstinkt - påmint hva som er forskjellen mellom å svømme i sykkelbukse, denne gangen med herreinnlegg, og tribukse med fleeceinnlegg. Innlegget blir jo blytungt av alt vannet og blir liksom hengende etter når en svømmer. Her ser dere bilder av en syklist, Sven, som vrir opp buksa mens den fortsatt er på, noe som jo må karakteriseres som en mer uortodoks måte å gjøre det på, men samtidig riktig underholdende:

Ingen kommentarer: