21 august 2008

Plastra

Denne sommeren føler jeg at jeg har fått testa ut temaet "plaster" og "plasterteip". I juni velta jeg som vi husker på sykkel med et par uker med teip overalt som resultat. Så opererte jeg som kjent gluggene, og da måtte jeg sove noen netter med plastskjold over øynene, sånn at jeg ikke kunne pille meg i dem i søvne. Deretter var jeg på veilederkurs på bre forrige uke, og da var jeg så uheldig at jeg slo opp det ene sykkelveltsåret. Nå nettopp dælja jeg det samme kneet i skatollet, med en riktig lekker smultringbandasje som resultat...

Her kan vi tydelig se at mitt nye haukeblikk ble noe forstyrret av større mengder teip. Det høres også til historien at Jokke moret seg kongelig, og jeg mistenker ham for å le mer av meg enn med meg...

Det kjennes faktisk verre enn det ser ut.
Blogged with the Flock Browser

Ingen kommentarer: