12 april 2009

Påsske i byn

Vi har vært jæmme i påssken i år. Jokke skriver maasteråppgave å Ellen er støttekonntakkt å kåkke å litt i væjen (å det kunne vært et pønn fårratte Ellen er av å til på sykkeltur i væjen liksom, haha, haha, åkæj kannskje ikke så mosjåmt likkavæl). Så da harrekke blitt så my tur på meg, da. Nå hakke jeg vært så mye på tur egentli i påssken, får første året var jeg får liten å andre året skreiv Ellen hovedåppgave å treddje året var vi på tur i Lyngen menn jeg og Ellen ennte åpp på sjukehuse får Ellen tryna å ødla kne. Menn vi fikk hellekåpptertur føsjt, da, det var sjikkli kult fakktisk. Det såm ikke var så kult var at vi dro jæm. Åsså året etter så var vi på tur i inndre Troms, Jokke å meg å Ellen å da blåste det no jævli. Faktisk så blåstere så fært at pullken gikk i støkker - det trekket lissom bare frynnsa seg opp. Det var gannske kallt å sitte bakpå der å. Menn det såm var kult var da vi sku kjøre ner Signaldarn sisste dan, for jeg satt bakpå pullken ikke sant å Jokke dro å hann hadde pullk i tævv. Å det var fint det, menn det ække så lett å styre å et ste nerri der så skar pullken med meg på ut til vennstre å Jokke hadde kjørt rett framm. Å de hadde vært græjt viss ikke det var får et tre som kåmm i mellåm å >KLABOMMS!< der lå Jokke å sprella å jeg lo. Det var morro.

Menn i år ere nærdepåsske såm jeller. Det har vært gannske fint vær, menn ellers minnere fært åmm da Ellen skreiv hovedåppgave å jeg var aleine på romme hennes på Blindern Studdentrjæm hele påsken å hu vakke til å snakke til. Det rimte. Det var dritkjedli, å jeg var inne hele påssken å det eneste såm var åkæj var at hu ikke våkkta påsskegåttene å at jeg kunne klattre i gardinene hele dan uten at hu kunne si no får hu vakke der. Menn jeg håper det blir litt mer ækksjen nesste gang ass, kannke husske sisst jeg så et ræjnsdyr jo!

Ingen kommentarer: