09 juni 2008

Tilfelle rottefelle

Bare i tilfelle dette var det vi fikk av sommer i år har jeg brukt muligheten til å ligge på Myrdammen hele helga. Morsan og jeg har spist Ritz crackers og drukket cola, på det gamle rutete teppet, akkurat som da jeg var liten. Morsan har åkka seg over kaldt vann, maur og varmen i sola, jeg har tålt litt mer varme og hoppa litt raskere i vannet, men ellers har jeg også åkka meg over småkryp - de er jo overalt. Ingen orm denne gangen heller. Og som vanlig kan man knapt se at jeg har vært i sola, enda jeg faktisk har ligget ganske lenge i sola.

1 kommentar:

Unknown sa...

Hansi derimot har ikke ligget i solen, men vært to helger på skauen, og gjett hva?

Jo, først ble jeg lyserosa, så brun, og nå ser jeg ut som en snømann ettersom jeg skifter skinn på ryggen i samme tempo som en huggorm gjør om våren.

Uansett, når du først blir brun så blir du ditto mulattbrun, jf. f.eks. Rio!