05 september 2007

Vor bor jeg egentli?

Før så bodde jeg i Norkjosbottn. Før det bodde jeg i Oslo på Sångn sammen me Ellen. Men nå er jeg litt usikker ijen. Asså det var lissom græjt – Ellen å jeg kjørte fra Ballsfjor å til Rælingen sammen med pappan til Ellen. Han er gannske skummell får han løffter meg etter snuta så jeg ligger allti litt laft i tærrenge når han er der. Å så kjørte vi da.

Men i vært fall så da vi kåmm framm så fløtta Ellen inn hoss Jokke å de tok eviheter får de har så mye greier som må stabbles på plass så det tokk ganske lang ti. Så da bodde jeg der da. Menn så bynte Ellen på jobb å så plutseli så storem på hue i greier ijen å så dro vi till Rælingen. Å her er vi ennda. Trudde vi bodde i Oslo, jeg, menn nå er vi jo her å vi har vært her lenge å det sekke ut som vi skal tibake till Oslo heller så nå trur jeg kannskje vi bor her? Det er litt rart. Ellen sier atte vi ska værra her till mitten a sepptember, såm åm det forklarer no. Menn i mellomtia har jeg egen hage, med ekkorn, muser, fuler å sånnt så jeg får værra ute vær dag. Det er bra.

Ingen kommentarer: