16 april 2007

Busjdager!


I dag har Martin busjda å jeg har jittn pakke. Han fikk reinsdyrkjøtt å så bli ut. Å så fikkn kårt med tigermønnster. De var fint.

Menn jeg skulle varsle no aant: I mårra har Ellen busjda å da må dere legge inn hilsner tilla her på bloggen hennes! Alle dere som la inn till meg da jeg blei fem må legge inn hilsen till Ellen å. Hu blir 31. Det er åver 5 ganger så mye som meg menn ikke så mye som 60.

Hihi å Ellen får pakke a Jokke såm jeg har årna me! Så denn er kannskje litt fra meg å håper jeg får jeg hakke fikksa no tilla egentli...

4 kommentarer:

Jokke sa...

Gratulerer med dagen, kjære!

Jokke sa...

Du kan sannelig være glad du har en så hjelpsom tiger som kunngjør dagen. Jeg skulle gjerne ha vært der og behandlet deg som en prinsesse, men du får heller håpe på litt særbehandling neste gang du kommer sørover :-)

Klemmme

Ellen sa...

GRATTLERER MED DAGEN, ELLEN! Jeg er velldi gla i deg å håper atte vi får en fin dag i bakken i mårra. Håper du har med tigerselen min?

Ellen sa...

Takk, Jokke! Gleder meg til prinsessebehandling når jeg kommer sørover!

Klem og kosedult tilbake...