13 desember 2009

Hektisk helg, ja.

Helga skulle begynt så fint med treningstur med Elin på fredag og så glidende overgang til julebordet på fredagen. Og det hadde blitt så fint atte, hvis det ikke var for at unge Kvåle klarte å bli sjuk etter svineinfluensavaksine på onsdag, og dermed gikk både torsdagen og fredagen med til å ligge i bingen. Arrgh! Og jeg som hadde kjøpt meg ny fin kjole til julebordet også! Sukk.

Så lørdag morgen måtte jeg fikse de gavene jeg trengte å ha fiksa til Jokke og jeg skulle i barnebursdag til Kamilla, og dermed forsvant den dagens treningsøkt. Nå var ikke det så ille, for etter at feberen slapp fredag kveld var det kanskje greit å ta det med ro. Men i dag skulle vi til Rælingen for å feire Pappa som har bursdag i morra - hurra! - måtte jeg bruke formiddagen til å rette noe av det jeg ikke rakk å komme gjennom på torsdag og fredag. Det er helt krise for meg når jeg ikke får brukt torsdagen og fredagen til å rette, altså! Stakkars historieklassen min, nå har de måtte vente lenge fordi jeg har slitt med en engelskbunke som var så vanskelig å rette, og så blir jeg sjuk. Har retta litt i dag, men rakk jo på langt nær det samme som på en hel torsdag uten undervisning... Jaja, det får bare ta tid.

Ingen kommentarer: