15 mars 2007

På jobben!

Jeg er me Ellen på jobb i da får at hu syns jeg har sovi får mye di siste daene. De er kanskje litt sant, men atte jeg har jobba åsså for (Ellen sier de skall skrives sånn) jeg har testa soveposen til Ellen å de har jeg gjort grundi. Jeg kan skrive unner på at den er go å ligge i overalt jeg har testa hele posen både uttapå å inni.

Men nå er jeg me Ellen på jobb altså å jeg har fått sjokolade for atte Arlene har vært her i 20 år å har tatt med sjokolade for å fæjre. Men de er litt kjedeli her åsså. Ellen har snakka me Hansi i dag å de er kult for han kommer på besøk å i kvell får vi tak i busjdaspresang tin! Han hakke busjda før i juni, menn han fikk ikkeno i fjor fordi Ellen ikke fikk tak i de han skulle få.

Jeg har hatt vinterferie å vært me på isklatring å skikjøring å de var kjempegøj! På detta bilde ser du meg å Ellen hu driver å tar på seg sæle før vi sku gå opp till Bommstafåssen å klatre. De har allti me seg masse stæsj menneskene mine, får de har ikke intergraterte (integrerte. Red.) stegjærn sånn såm meg.
Nå har morra til Ellen kommi å hu har kjøpt tunfisk til meg i busjdasgave! Åsså får jeg sellskap vær dag menns Ellen er på jobben.

Ingen kommentarer: