21 april 2010

Hit og dit og litt til!

De siste to månedene har det virkelig gått ei kule varmt her, og jeg tror de fleste som kjenner meg begynner å merke at det er på tide jeg roer ned tempoet litt. Etter vinterferien i Spania var jeg hjemme ei uke før jeg var ei hel arbeidsuke i London på skoletur. Fem dager etter hjemkomst London dro Jokke og jeg til St. Petersburg og giftet oss, og etter ei uke på jobb var det påskeferie. Som hovedsaklig gikk med til a) å tømme leiligheten for mest mulig for å forberede salg, og b) å reise på hytta til forloveren til Jokke. Så var det fire dager på jobb, kommissærsamling i helga, jobb tre dager og så St. Petersburg med jobben. Og der blei vi, for denne askeskya satte jo en stopper for den kloke planen om å ta fly hjem på søndagen. Ikke for det, det blei en riktig artig plan b, med tog fra St. Petersburg til Helsinki og båt derfra til Stockholm, før vi kjeda oss på bussen hjem til Oslo. Det er jo ganske komisk, sist Frogn vgs var på personaltur blei vi sittende fast i Bologna ei ekstra natt. Jeg hadde vært forutseende og tatt med to bøker, neste gang skal jeg få med meg ekstra undertøy også...

Ingen kommentarer: