21 februar 2014

Mini-break til Stockholm, dag I

Førre helg var husbonden og eg på ein liten mini-ferie til Stockholm. Det har vore litt mykje for oss båe dei siste vekene, og sjølvsagt blei vermeldinga for fjellstroka austafjells mykje dårlegare mot slutten av vinterferien. Ikkje kunne Jokke ta seg fri frå jobb meir enn ein dag heller, så då måtte vi sjå oss rundt etter noko som ikkje var så langt unna.

For oss som bur på Nedre Romerike er det veldig greitt med Stockholm. Ein tek seg til Lillestrøm (eg har lurt på om eg skal - i nynorskens namn - kalle om staden til Veslestraum) og går ombord på Svenska Järnvägars tog til Stockholm C. Som tenkt så gjort.

Det gikk grueleg sakte i byrjinga - eg trur det går like snøgt med bil til Skarnes i alle fall, men då rista i alle fall ikkje toget så fælt medan vi åt medbragt sushi. Øl fekk vi på toget.
Det var litt kaldt på toget, og mange med oss hadde funne ut at Stockholmsferie var tingen, så det var ganske mykje folk på toget. Eg angra allereie på at eg ikkje hadde teke med meg eitt av dei fine og ikkje minst digre russiske ullskjerfa mine. Dei har redda meg på grøsskalde tog før (St. Petersburg - Helsinki), og eg burde ha hugsa på det. Men så tenkte eg at eg skulle vere "winter chic", då veit de, og ikkje drasse med meg eit pledd rundt halsen, og det angra eg jo. Aldri reise nokon stad utan dunjakke, utanom på sumaren, for då brukar ein primaloft, det er jo regel nummer ein.

Vi hadde booka oss inn på af Chapman, som er ein fullriggar i stål som no er gjort om til vandrarheim. Skuta ligg på Skeppsholmen, berre ein vassputt frå Kungliga Slottet, så det er verkeleg sentralt - ti minutt å gå, så er ein på Stureplan, Kungsträdgården eller Gamla Stan. Det er ikke dødsbillig der, men det er jo veldig kult då, og det ligg jo som sagt midt i byen. Her er eit bilete av lugaren vår:
Og her er eit par bilete av utsikten vi vakna til på laurdagen, mot Birger Jarl og den tyske kyrkja i Gamla Stan... 
 ...knugelega slottet...
 ...og af Chapman sjølv, med norsk turist. 
Vi kom fram i eit grøteleg regnver, men så tok det seg verkeleg opp, og vi hadde veldig fint ver alle tre dagane. Varmt var det ikkje, men vi måtte kjøpe solbriller, og det held i februar, altså.

Ingen kommentarer: