15 juni 2010

En kjoledag

I går hadde vi sherryavslutning for noen av damene i blokka som vi har hatt mest kontakt med. Kvelden ble avslutta med en kort skattejakt i Margots klesskap, selv om en skattejakt der på ingen måte trenger å være kort... Skattejakten var foranlediget av at jeg hadde på meg en kjole med tulipansnitt, og Margot hadde en blå vintage-kjole i samme snitt som hun ville vise meg. Prøve den fikk jeg også, og den satt som et skudd. Jeg gjorde et par halvhjertede forsøk på å "arve" den, men tar ikke kjoler fra folk, så vi skiltes i går kveld.

Så i kveld ringte det på døra.

Utenfor sto Margot, som hadde funnet ut at kjolen "skulle bli din". Jeg slepte henne inn for å ta bilder av oss, meg i kjolen og sånt, og festlig nok kom hun faktisk bevæpnet med kamera! Over ser dere to kjoleglade damer!

1 kommentar:

Espen sa...

Den kledde deg godt!! Fin kjole!