18 desember 2007

Et Magisk Øyeblikk

I paradis er Jens Pikenes vert, og søndag kveld var jeg i paradis. Lykkelig på første rad var jeg allerede halvt ekstatisk etter å ha fått hudkontakt med Jens tidlig på kvelden. Med så mye maskulin paljettsjarm samlet i én eneste skikkelse er det umulig å ikke bli påvirket. Ikke rart de selger truser, hvem som helst kan trenge truseskift etter å ha møtt blikket til Jens Pikenes. Mo i knærne og våt i blikket var kvelden allerede reddet. Men Jens ville det annerledes. På jakt etter en kvinne til duett møttes blikkene våre, "could it be you?"

To svære livvakter lempet meg opp på scenen og inn i Jens' armer. "That's the way....I like it"... I en verden av fløyel og paljetter, hermelin og lakk var det bare oss to. Jens og jeg, jeg og Jens.

Et magisk øyeblikk.

Ingen kommentarer: