17 desember 2007

Accidental Guest Star

Jeg var på Penthouse Playboys-konsert på Rockefeller i går, og det var litt av en opplevelse skal jeg si! Jeg hadde aldri sett dem før, så vi var ganske spente - de gutta der har klart å bygge seg opp et visst rykte, det må sies. Og Jokke var selvsagt riktig så fornøyd med at kveldens gjestestjerne var Tone Damli Aaberge - høy fruktfatfaktor der i gården, ja.

Det er Jens Pikenes vi alle kommer for å se, og Jens svikta ikke. "Mine damer", fulgt av "mine damer" er og blir den kuleste måten å åpne et rockeshow på, og når man er så kul som Jens Pikenes, ja da kan man si akkurat hva man vil fra en scene - vi elsker ham uansett.

Frøken Aaberge var ikke noen højdare dessverre, hun virka nesten blotta for scenesjarm, og etter øving, lydsjekk og generalprøve MED publikum, burde hun vel kunne ha kommet på noe annet enn "i Sogndal spiser vi mye epler" når Jens forsøkte å finne ut av hvordan hun kunne ha blitt så vakker? Det skal sies at det er en tøff jobb å utsjarmere Jens Pikenes på en scene, men likevel.

Og Jens fortsatte å sjarmere han, med et for meg personlig høydepunkt da han dro meg opp på scenen for en duett. Det hele må kunne klassifiseres som en ut-av-kroppen-opplevelse: lett surrealistisk, men ustoppelig artig!

Ingen kommentarer: