06 april 2016

Ny blogg?

Ja, det har seg sånn at jeg er i ferd med å bli ganske lei av hele Blogger. Jeg synes etter hvert det er blitt gradvis dårligere brukergrensesnitt her, og hver gang jeg bruker appen så går et eller annet galt. Jeg har prøvd Wordpress også, men synes ikke Wordpress er så knall heller.

Så inntil videre prøver jeg meg fram på tumblr, som dessuten har det fortrinnet at en kan laste opp direkte fra Instagram. For det er jo i ferd med å bli en realitet - mine kommentarer til verden er jo nå i mye større grad gjennom Instagram enn gjennom bloggen.

Uansett så er det veldig hyggelig med trafikk på tumblr, så om jeg ender tilbake her så håper jeg det ikke har vært helt bortkasta å følge tumblr-kontoen min i tillegg. På Instagram heter jeg forresten noe så døllt som @eskvale, og igjen er det hyggelig med besøk, uten at jeg forventer det, altså. Tigern har også Instagram-konto, helt ny, foreløbig litt prega av at han er hjemme aleine uten kamera om dagen, så han får ikke posta så ofte. Ikke uventa som han ville sagt, så var både "tigern", "trigern", "triger" og "tigertassen" opptatt, så brukernavnet hans er @trigertassen. Han har jo som dere veit et ego som langt overgår snute-til-haletippmåla hans, så han blir i alle fall veldig glad for nye følgere...

Ingen kommentarer: