18 mai 2012

Elitebevis

Som en fiin liten overraskelse midt i rettebunken og finværet kom denne i dag. I anonym og spennende konvolutt med slik papplate i for å forhindre bretter.

Det begynner å bli en stund siden jeg fikk vite dette nå, og enda lenger siden vi var på kurs, men jammen finner jeg det ganske så lett å oppdrive en god porsjon stolthet, altså. Det føltes dessuten heeelt riktig å sette bildestørrelsen til "ekstra stor" her på bloggen.

Tro om ikke jeg så ei flaske boblevann i kjøleskapet? Jeg utbringer herved en skål: for eliten!

4 kommentarer:

Jokke sa...

Gratulerer, kjære!
Et sånt er det ikke mange som kan henge på veggen. Det er nesten så det fortjener en forgylt, snirklete ramme :-)

Ellen sa...

Jaaaa! Ettermiddagstur til rammebutikken?

Blir det litt mye å ha det over sofaen?

Jokke sa...

Bittelitt, kanskje. Over skrivebordet ditt kunne kanskje være mer passe?

Ellen sa...

Ja. Jeg kan jo ta med folk opp når jeg skal vise det fram.