31 august 2010

Personlighetsendringer på gang?

Jeg lurer på om Jokke og jeg er i ferd med å endre personlighet? Hør bare her: jeg har aldri vært verken særlig nevenyttig eller særlig interessert i å lage ting, eller bygge ting (hvis man ser bort fra LEGO), og jeg har i alle fall aldri brydd meg en døyt om verken hus eller hage.

Enter rekkehuslån.

Og hva skjer? Jo, jeg hører meg selv bruke uttrykk som "restaurere", "pusse", "beise" og ikke minst de skremmende nye ordene "reparasjonsvoks" og "hekkesaks" (de to siste ble ikke nevnt i samme setning forøvrig) med den største selvfølgelighet.

Og Jokke skal begynne på nattsvømming for gammelbadere.

Hva gir du meg?

2 kommentarer:

Unknown sa...

Det neste blir golf! Sann mine ord. Om en to-tre år så er det "Losby open" som gjelder og ikke Norseman ;-)

Ellen sa...

Usj, du skal nå alltid være så negativ også, da.