02 november 2007

Frusstrerenne da!

Atte på onnsdan så sku Ellen komme jæmm tili å vi sku hade hyggli å sånn å jeg gleda meg til det da. Åsså kåmma jæm, men hu hadde glømmt nøkkærn sin så hu komke inn! Menn jeg hørta jo å vi prata sammen jænnåm brevskrekken som de alldri kommer no i å hu spørte om jeg kunne låsa inn. Å jeg prøvvde da, å klattra åpp å datt nerijæn å klattra åpp ijen å datt ner. Å så prøvvde jeg å dytte en stol bort til døra, men det er sånn trillestol å den hengte sæ opp i en ledning å jeg fikkn ikke løs for jeg kunnke gnage a ledningen heller jeg kunne fått støt å sånn. Åsså måtte jeg bare ji åpp å høre at Ellen satt i gangen å ikke komm inn å Jokke vakke her. Da følte jeg meg liten, da. Å ikke så velldi tigerbarsjk. Å.

2 kommentarer:

Jokke sa...

Ikke vær lei deg for at du ikke fikk opp døra. Sånne dører er ikke laget for småtigrer, hvor uomtenksomt det enn måtte være. Det var bra at du gjorde en tapper innsats! Og så var det ikke sååå farlig at Ellen ikke kom inn med en gang når jeg tross alt kom litt senere.

Bra at du ikke gnagde på den ledningen, forresten!

Unknown sa...

Litt værre om det hadde vært midt på natta, og Ellen hadde kommet hjem fra for eksempel julebord, og Jokke hadde vært på tur. Da hadde du mått sittet der til neste dag... det hadde vært kjiipt det
;-)